In een twee uur durende sessie doorlopen we alle fases in de customer journey, ook wel klantreis genoemd. We definiëren per fase de behoeften van de doelgroep(en) en wat er vanuit jouw organisatie nodig is om hierop in te spelen.
Het doel van deze Online PowerSessie is om de kwaliteiten van je organisatie op het juiste moment in de klantreis in beeld te brengen, zodat een potentiële klant bij jouw organisatie vindt wat hij of zij nodig heeft. Content is hierbij het middel om meer omzet te genereren én om een langdurige relatie aan te gaan met je klanten. De uitdaging hierbij is natuurlijk ook of je in staat bent om op basis van de klantbehoeften, te innoveren als organisatie.
We organiseren een online videomeeting waaraan je met twee tot maximaal drie personen kunt deelnemen.
De Online PowerSessie Customer Journey sluit aan op de Online PowerSessie SWOT. Met de in- en output van deze twee sessies kan een volledige contentstrategie worden samengesteld.
Het is uiteraard ook mogelijk om een van beide Online PowerSessies te volgen.
We werken na deze Online PowerSessie een rapport voor je uit met alle input en output van de sessie. Dit rapport bevat een volledig ingevuld BouwStijl Media Customer Journey Model wat de basis is voor je contentstrategie.
Na de sessie kun je zelf verder met het uitwerken van je strategie, waaronder het contentplan en een planning.
Daarnaast kun je ons natuurlijk ook inschakelen voor het maken van een contentplan, een bijbehorende contentkalender en/of de productie van je content.
Voor we je een prijs noemen, inventariseren we eerst graag met je wat je nodig hebt en wat je wensen zijn. Neem contact met ons op via (010) 206 69 98, info@bouwstijlmedia.nl of vul onderstaand formulier in.