PowerSessie Contentstrategie

Herken jij één of meer van deze contentstruggles?

  • Je neemt je steeds opnieuw voor om een contentstrategie te ontwikkelen, maar er komt steeds iets tussen
  • Je mist een ‘haakje’, een thema waarin jouw organisatie echt iets toevoegt en waarin je met content verschil kunt maken
  • Jij (en jouw collega’s) denken verschillend over het nut en de invulling van contentmarketing
  • Je zou weleens gericht willen brainstormen en zeker weten dat er ook echt wat met alle ideeën wordt gedaan

De eerste stap is het bepalen van je strategie met behulp van de PowerSessie Contentstrategie

In een vier uur durende sessie nemen we je mee; vanaf het formuleren van een doelstelling naar een praktische, haalbare én succesvolle contentstrategie.

Het doel is om een complete aanpak op te leveren die jou helpt om met content je doelstellingen te realiseren. Een aanpak die ook gedragen wordt door de rest van je organisatie. Wij hebben gemerkt dat door bij de strategiefase te starten, effectievere, doelgerichtere content gemaakt kan worden.

Hoe ziet zo’n PowerSessie Contentstrategie eruit?

Je kunt met drie tot maximaal zes personen deelnemen aan de PowerSessie Contentstrategie. Deze wordt gehouden bij ons op kantoor in Rotterdam. Het beste resultaat krijg je als er vertegenwoordiging vanuit alle betrokken afdelingen is, om een zo groot mogelijk draagvlak te creëren.

Kan de PowerSessie Contentstrategie ook online gevolgd worden?

Dat kan zeker, via een digitale meeting. Het programma blijft hetzelfde, maar de vorm passen we iets aan. We splitsen de PowerSessie Contentstrategie op in twee sessies van twee uur. De online PowerSessie Contentstrategie kan door twee tot drie personen worden bijgewoond.

Tijdens de PowerSessie Contentstrategie komen de volgende punten aan bod:

  • Te realiseren doelen
  • De doelgroep(en)
  • Huidige aanpak en content
  • Brainstorm en analyse van huidige en gewenste situatie
  • De customer journey
  • Formuleren van contentdoelen
  • Formuleren van quick wins
  • De basis voor de invulling van de contentstrategie

Wat leveren we op?

Na de PowerSessie ontvang je van ons een uitwerking met alle input en output van de sessie, inclusief de basis voor de invulling van jullie contentstrategie. Waar kun je het beste beginnen, welke middelen moeten hiervoor ontwikkeld worden? Je krijgt het antwoord op al deze vragen.

Na een Powersessie contentstrategie ga je weg met:

Een brainstorm

waarin jij en je team jullie contenttoekomst bepalen

Een plan

om te beginnen met jouw contentstrategie

Een glimlach

op je gezicht

En daarna?

Na de sessie kun je zelf verder met het uitwerken van je contentplan en de planning. Mocht je hierbij op zoek zijn naar meer begeleiding en advies dan kun je er natuurlijk voor kiezen om ons ook in te zetten voor het maken van een contentplan, een bijbehorende contentkalender en/of de productie van je content.

Wat kost een PowerSessie Contentmarketing?

Voor we je een prijs noemen, inventariseren we eerst graag met je wat je nodig hebt en wat je wensen zijn. Neem contact met ons op via (010) 206 69 98, info@bouwstijlmedia.nl of vul onderstaand formulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Ja, stuur mij meer informatie over de PowerSessie ContentStrategie!

Bedrijf*

Naam*

Telefoonnummer*

E-mail*

*Verplichte velden

Uw privacy en het gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies om de inhoud en de marketing van onze website te personaliseren, extra functies te bieden en websiteverkeer te analyseren.

Per categorie; functioneel of marketing, wordt duidelijk aangegeven waar de cookies voor dienen. U kunt zelf bepalen welke cookies aan of uit mogen staan.

Wanneer u direct op ‘Accepteren’ klikt dan gaat u akkoord met de toepassing van alle cookies binnen deze website.

Meer informatie over de verwerking van persoonsgegevens en gebruik van cookies kunt u vinden in onze privacyverklaring.

x

  • Functioneel
  • Marketing

Deze website gebruikt cookies die voor de functionaliteit van de website noodzakelijk zijn. Denk aan basisfuncties, instellingen, pagina-navigatie en o.a. toegang tot beveiligde delen van de website. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken. Deze cookies zijn verplicht om te accepteren. Gegevens die via Google Analytics worden verwerkt zijn allemaal anoniem en bevatten geen persoonsgegevens.

 

Naam Aanbieder Doel Vervaldatum Type
_ga Google Analytics Ten behoeven analyse websiteverkeer 2 Jaar HTTP
_gat Google Analytics Beperkt het aantal geregistreerde gegevens voor Google 1 Minuut HTTP
_gid Google Analytics Ten behoeven analyse websiteverkeer 1 Dag HTTP
ysdb-cookiealert bouwkennismedia.nl Bijhouden geaccepteerde cookies 1 Jaar HTTP
ysdb-cookiealert-hash bouwkennismedia.nl Bijhouden of de cookies aangepast zijn 1 Jaar HTTP

Deze website gebruikt cookies die worden gebruikt om een optimale beleving te bieden aan bezoekers. Via deze cookies kunnen we continu onze diensten versterken en verbeteren. We houden bijvoorbeeld in de gaten wat de meest favoriete pagina’s zijn. Wij maken op basis van onze cookies GEEN gebruik van advertenties. Alle gegevens zijn anoniem en niet traceerbaar naar de bezoeker.

 

Naam Aanbieder Doel Vervaldatum Type
Hotjar, _hjUserId _hjIncludedInSample Hotjar Om inzicht te krijgen in waar gekeken en geklikt wordt op onze website wordt gebruik gemaakt van Hotjar cookies. Met behulp van de gegevens die door deze cookies worden verzameld kunnen we analyseren wat er op de website gedaan wordt om de website te kunnen verbeteren. 1 Jaar HTTP