Archief

  • Alles
  • Adverteren
  • Bloggen
  • Content
  • Contentmarketing
  • Contentstrategie
  • Crisiscommunicatie
  • Data & Analytics
  • E-mailmarketing
  • Events
  • Influencer marketing
  • Magazines
  • Marketing
  • SEA
  • SEO
  • Social Media
  • Strategie

JET BIK – Part of VELUX Commercial was op zoek naar een slimme manier om hun JET VarioTherm, de daarbij horende voordelen en hun rekentool onder de aandacht te brengen. BouwStijl Media maakte daarvoor twee videographics, een standaardversie en een wat kortere. We verzorgden de opzet, het script, de tekst en de realisatie. JET BIK – Part of VELUX Commercial...

Rondom het thema BIM produceerde BouwStijl Media voor internationale campagnes van Rockpanel verschillende soorten content. Zo schreven we een whitepaper en blogs en maakten we een infographic. De middelen werden onder andere ingezet om traffic naar de website van Rockpanel te genereren. De content werd oorspronkelijk in het Engels geproduceerd en werd daarna vertaald naar het Deens, Duits, Frans en...

Voor internationale campagnes van Rockpanel produceerde BouwStijl Media verschillende soorten content in het teken duurzaam renoveren: we schreven een whitepaper en blogs en maakten een infographic en een videographic over het thema. Het hoofddoel van de campagne was met relevante content traffic te genereren naar de website van Rockpanel. Daarnaast werden de middelen ook op andere manieren ingezet. De content...

BouwStijl Media verzorgt diverse digitale content voor ‘Bouwpraat’, het online contentplatform van Knauf. Bijvoorbeeld artikelen op basis van deskresearch of telefonische interviews. Maar we maken ook infographics en fotoreportages waarin we een dag uit het leven van een vakman vastleggen. De content wordt ook gebruikt voor de digitale nieuwsbrieven van Knauf.   VOORBEELDEN Een dag op pad met Mirek Vtipil (fotoreportage) Een...

Ter ondersteuning van de lancering van het Sikkens Onderhoudsconcept van AkzoNobel creëerde BouwStijl Media verschillende communicatiemiddelen voor diverse touchpoints in de customer journey. Een aantal middelen werd tevens gebruikt voor de interne introductie van het nieuwe concept. We maakten een geanimeerde video, brochure, infographic, uitgebreide PowerPointpresentatie en een referentievideo op locatie. Daarnaast verzorgden we het ontwerp voor een aantal beursmaterialen,...

Voor ABN AMRO schrijven we sectorrapporten op basis van onderzoek van BouwKennis, deskresearch en interviews. De rapporten zijn afhankelijk van het doel gericht op verschillende partijen in de bouw; van uitvoerende partijen tot fabrikanten. Ook de thema’s lopen uiteen van marketinggericht - zoals het verkopen van een klus - tot technische onderwerpen als BIM.   Voorbeelden Bouwen met bytes: digitalisering, automatisering en robotisering...

Voor het magazine Vision van Wienerberger beschreven we op basis van interviews diverse bouw- en renovatieprojecten waarin gebruik is gemaakt van keramische bouwmaterialen. Daarnaast schreven we voor elke Vision een achtergrondartikel rondom een bepaald thema, bijvoorbeeld historiserende architectuur of individuele expressie met baksteen. Per artikel schreef BouwStijl Media ook een blog voor op de website van Wienerberger. De laatste editie van het...

Voor Rondom Rensa, het papieren magazine van Rensa voor installateurs, schrijven wij artikelen en maken we infographics. Hierin informeren we de lezers over recente ontwikkelingen in de sector. Elke editie van Rondom Rensa staat in het teken van een bepaald thema, zoals ventilatie, duurzaam renoveren of duurzame energie.   Voorbeelden Een gezond binnenklimaat dankzij mechanische ventilatie (p. 17/18, infographic) ISDE aanjager voor verduurzaming...

Voor TBI KennisLAB, dé specialist op het gebied van BIM en SE, ontwikkelden wij tot eind 2015 jonge, frisse content, passend bij een innovatief kennisinstituut. De artikelen voor op de website en in de nieuwsbrief waren gebaseerd op interviews en de nieuwste ontwikkelingen in de markt. We schreven onder andere over BIM en de kleine lettertjes, samenwerken in de cloud,...

Rondom Rensa digitaal is de maandelijkse e-nieuwsbrief van Rensa voor installateurs in Nederland. Tot 2016 schreven we voor deze nieuwsbrief artikelen over recente ontwikkelingen in de sector.   Voorbeelden Waarom besparen consumenten energie? (deskresearch) Campagne vergroot bekendheid OK CV onder consumenten (deskresearch) Besparen door vervangen ventilatiebox (interview) Kent uw klant de belangen van continue ventilatie? (onderzoek)   Andere projecten voor Rensa Artikelen en infographics voor Rondom Rensa (magazine) ...

Uw privacy en het gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies om de inhoud en de marketing van onze website te personaliseren, extra functies te bieden en websiteverkeer te analyseren.

Per categorie; functioneel of marketing, wordt duidelijk aangegeven waar de cookies voor dienen. U kunt zelf bepalen welke cookies aan of uit mogen staan.

Wanneer u direct op ‘Accepteren’ klikt dan gaat u akkoord met de toepassing van alle cookies binnen deze website.

Meer informatie over de verwerking van persoonsgegevens en gebruik van cookies kunt u vinden in onze privacyverklaring.

x

  • Functioneel
  • Marketing

Deze website gebruikt cookies die voor de functionaliteit van de website noodzakelijk zijn. Denk aan basisfuncties, instellingen, pagina-navigatie en o.a. toegang tot beveiligde delen van de website. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken. Deze cookies zijn verplicht om te accepteren. Gegevens die via Google Analytics worden verwerkt zijn allemaal anoniem en bevatten geen persoonsgegevens.

 

Naam Aanbieder Doel Vervaldatum Type
_ga Google Analytics Ten behoeven analyse websiteverkeer 2 Jaar HTTP
_gat Google Analytics Beperkt het aantal geregistreerde gegevens voor Google 1 Minuut HTTP
_gid Google Analytics Ten behoeven analyse websiteverkeer 1 Dag HTTP
ysdb-cookiealert bouwkennismedia.nl Bijhouden geaccepteerde cookies 1 Jaar HTTP
ysdb-cookiealert-hash bouwkennismedia.nl Bijhouden of de cookies aangepast zijn 1 Jaar HTTP

Deze website gebruikt cookies die worden gebruikt om een optimale beleving te bieden aan bezoekers. Via deze cookies kunnen we continu onze diensten versterken en verbeteren. We houden bijvoorbeeld in de gaten wat de meest favoriete pagina’s zijn. Wij maken op basis van onze cookies GEEN gebruik van advertenties. Alle gegevens zijn anoniem en niet traceerbaar naar de bezoeker.

 

Naam Aanbieder Doel Vervaldatum Type
Hotjar, _hjUserId _hjIncludedInSample Hotjar Om inzicht te krijgen in waar gekeken en geklikt wordt op onze website wordt gebruik gemaakt van Hotjar cookies. Met behulp van de gegevens die door deze cookies worden verzameld kunnen we analyseren wat er op de website gedaan wordt om de website te kunnen verbeteren. 1 Jaar HTTP