Archief

  • Alles
  • Adverteren
  • Bloggen
  • Content
  • Contentmarketing
  • Contentstrategie
  • Crisiscommunicatie
  • Data & Analytics
  • E-mailmarketing
  • Events
  • Influencer marketing
  • Magazines
  • Marketing
  • SEA
  • SEO
  • Social Media
  • Strategie

‘Spetterend Sanitair 2025’ was het afscheidscadeau van Stichting Verwarming en Sanitair. BouwStijl Media ontwikkelde de begeleidende campagne en de hierbij horende content (waaronder een magazine, whitepapers, infographics en video’s), organiseerde de afsluitende bijeenkomst 'Spetterend Sanitair 2025’ en lanceerde het online kennisplatform www.spetterendsanitair.nl....

JET BIK – Part of VELUX Commercial was op zoek naar een slimme manier om hun JET VarioTherm, de daarbij horende voordelen en hun rekentool onder de aandacht te brengen. BouwStijl Media maakte daarvoor twee videographics, een standaardversie en een wat kortere. We verzorgden de opzet, het script, de tekst en de realisatie. JET BIK – Part of VELUX Commercial...

Rondom het thema BIM produceerde BouwStijl Media voor internationale campagnes van Rockpanel verschillende soorten content. Zo schreven we een whitepaper en blogs en maakten we een infographic. De middelen werden onder andere ingezet om traffic naar de website van Rockpanel te genereren. De content werd oorspronkelijk in het Engels geproduceerd en werd daarna vertaald naar het Deens, Duits, Frans en...

Voor internationale campagnes van Rockpanel produceerde BouwStijl Media verschillende soorten content in het teken duurzaam renoveren: we schreven een whitepaper en blogs en maakten een infographic en een videographic over het thema. Het hoofddoel van de campagne was met relevante content traffic te genereren naar de website van Rockpanel. Daarnaast werden de middelen ook op andere manieren ingezet. De content...

BouwStijl Media verzorgt diverse digitale content voor ‘Bouwpraat’, het online contentplatform van Knauf. Bijvoorbeeld artikelen op basis van deskresearch of telefonische interviews. Maar we maken ook infographics en fotoreportages waarin we een dag uit het leven van een vakman vastleggen. De content wordt ook gebruikt voor de digitale nieuwsbrieven van Knauf.   VOORBEELDEN Een dag op pad met Mirek Vtipil (fotoreportage) Een...

Voor USP Marketing Consultancy maakten we een Engelstalige videographic waarin het product ‘European Home Improvement Monitor’ in grote lijnen wordt uitgelegd. De geanimeerde video wordt zowel online als tijdens presentaties ingezet om het product te introduceren.   VOORBEELDEN USP Marketing Consultancy: European Home Improvement Monitor (videographic)   ANDERE PROJECTEN VOOR USP MARKETING CONSULTANCY Arch-Vision (ontwerp logo) ...

Ter ondersteuning van de lancering van het Sikkens Onderhoudsconcept van AkzoNobel creëerde BouwStijl Media verschillende communicatiemiddelen voor diverse touchpoints in de customer journey. Een aantal middelen werd tevens gebruikt voor de interne introductie van het nieuwe concept. We maakten een geanimeerde video, brochure, infographic, uitgebreide PowerPointpresentatie en een referentievideo op locatie. Daarnaast verzorgden we het ontwerp voor een aantal beursmaterialen,...

Voor BouwKennis maken we uiteenlopende graphics en infographics. Bijvoorbeeld om een onderzoeksrapport te verduidelijken of om informatie over een bepaald thema overzichtelijk en aantrekkelijk weer te geven.   Andere projecten voor BouwKennis Videographics ...

Om het uitgebreide beslagprogramma van Reynaers inzichtelijk te maken, hebben wij een beslagoverzicht ontworpen. Hierin staan de uiteenlopende mogelijkheden van de producten van Reynaers overzichtelijk op een rij. In de nieuwste versie van het beslagoverzicht is extra aandacht voor de design krukkenlijn Purity en worden recente ontwikkelingen kort toegelicht.   Voorbeelden Beslagoverzicht Reynaers aluminium (brochure)   Andere projecten voor Reynaers Reynaers Purity (videographic en Prezi) ...

Arch-Vision is het Europese platform van USP Marketing Consultancy dat fabrikanten in de bouw, uitgevers, softwareontwikkelaars en architecten samenbrengt. Wij hebben het logo voor Arch-Vision ontworpen en een sjabloon gecreëerd voor de ‘European Architectural Barometer’, die elk kwartaal verschijnt. Ook de covers voor deze barometer worden door ons ontwikkeld.   Voorbeelden European Architectural Barometer - Theme: DMU & Media Orientation (presentatie)   Andere projecten...

Uw privacy en het gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies om de inhoud en de marketing van onze website te personaliseren, extra functies te bieden en websiteverkeer te analyseren.

Per categorie; functioneel of marketing, wordt duidelijk aangegeven waar de cookies voor dienen. U kunt zelf bepalen welke cookies aan of uit mogen staan.

Wanneer u direct op ‘Accepteren’ klikt dan gaat u akkoord met de toepassing van alle cookies binnen deze website.

Meer informatie over de verwerking van persoonsgegevens en gebruik van cookies kunt u vinden in onze privacyverklaring.

x

  • Functioneel
  • Marketing

Deze website gebruikt cookies die voor de functionaliteit van de website noodzakelijk zijn. Denk aan basisfuncties, instellingen, pagina-navigatie en o.a. toegang tot beveiligde delen van de website. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken. Deze cookies zijn verplicht om te accepteren. Gegevens die via Google Analytics worden verwerkt zijn allemaal anoniem en bevatten geen persoonsgegevens.

 

Naam Aanbieder Doel Vervaldatum Type
_ga Google Analytics Ten behoeven analyse websiteverkeer 2 Jaar HTTP
_gat Google Analytics Beperkt het aantal geregistreerde gegevens voor Google 1 Minuut HTTP
_gid Google Analytics Ten behoeven analyse websiteverkeer 1 Dag HTTP
ysdb-cookiealert bouwkennismedia.nl Bijhouden geaccepteerde cookies 1 Jaar HTTP
ysdb-cookiealert-hash bouwkennismedia.nl Bijhouden of de cookies aangepast zijn 1 Jaar HTTP

Deze website gebruikt cookies die worden gebruikt om een optimale beleving te bieden aan bezoekers. Via deze cookies kunnen we continu onze diensten versterken en verbeteren. We houden bijvoorbeeld in de gaten wat de meest favoriete pagina’s zijn. Wij maken op basis van onze cookies GEEN gebruik van advertenties. Alle gegevens zijn anoniem en niet traceerbaar naar de bezoeker.

 

Naam Aanbieder Doel Vervaldatum Type
Hotjar, _hjUserId _hjIncludedInSample Hotjar Om inzicht te krijgen in waar gekeken en geklikt wordt op onze website wordt gebruik gemaakt van Hotjar cookies. Met behulp van de gegevens die door deze cookies worden verzameld kunnen we analyseren wat er op de website gedaan wordt om de website te kunnen verbeteren. 1 Jaar HTTP